Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

74092
Немає в наявності
Автори: Володимир Валентинович Феськов
Гриф: затверджено МОЗ України
Аудиторія: для студентів вищих медичних закладів I—IІІ рівнів акредитації
Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 192 (чорно-білі)
ISBN: 978-617-505-379-9
Всеукраїнське спеціалізоване
видавництво «Медицина»

Опис книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

У підручнику висвітлено історію розвитку менеджменту, принципи організації надання стоматологічної допомоги в Україні. Роз’яснено суть і методологічні основи процесу керування.
Розглянуто поняття мети в управлінні, основи прийняття управлінських рішень та організації контролю, а також основні вимоги до особистих і професійних якостей сучасного менеджера. Описано особливості кадрового менеджменту, різні системи мотивацій. Детально викладено питання організаційної й управлінської культури. 
Окремо розглянуто основи маркетингу в стоматологічній діяльності, мету та завдання маркетингу в стоматології, методи вивчення й аналізу ринку, особливості ціноутворення в стоматологічній практиці. Особливу увагу приділено питанню розробки бізнес­плану малої фірми, законодавчій базі та порядку оформлення документів для приватного стоматологічного кабінету.
Вивчення курсу спрямоване на формування в студентів підприємницького мислення, поглибленого та розгорнутого уявлення щодо організації процесу заснування й управління фірмою, аналізу та прогнозування ситуації на ринку стоматологічних послуг.
Для студентів і викладачів вищих медичних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації відділення «Стоматологія» при вивченні предмета «Основи менеджменту та маркетингу в стоматології».

Зміст книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Вступ
Стан стоматологічного ринку України
Історія розвитку менеджменту
Становлення і розвиток сучасного менеджменту
Менеджмент в Україні
Суть і методологічні основи процесу керування
Керування як процес впливу
Характер змісту і властивості процесу керування
Поняття мети в менеджменті: цільове управління
Поняття і значення мети в процесі керування
Цільове керування
Принципи організації процесу керування
Рішення в процесі управління: суть, вимоги, недоліки. Процес прийняття та реалізації управлінських рішень
Суть та особливості управлінських рішень
Класифікація рішень
Методи прийняття рішень
Технологія прийняття управлінських рішень
Причини прийняття невдалих рішень
Менеджер у системі керування: роль, функції, основні вимоги до професійних та особистих якостей
Менеджер – професійний управляючий
Корпоративна культура й імідж у роботі менеджера
Влада, вплив і лідерство в роботі сучасного менеджера
Форми і методи прояву влади й особистого впливу в роботі менеджера
Менеджмент людських ресурсів
Суть і зміст менеджменту людських ресурсів
Кадровий менеджмент. Теорії Мак­Грегора
Особливості роботи з персоналом на початку ХХІ ст.
Розвиток кадрового менеджменту і менеджменту персоналу в Україні
Система мотивації в менеджменті людських ресурсів
Мотивації в менеджменті людських ресурсів
Класифікація потреб на первинні і вторинні
Матеріальне мотивування
Нематеріальне мотивування
Особливості мотивації працівників закладу охорони здоров’я
Організаційна та управлінська культура
Підсистеми культури
Функції культури
Організаційна культура як мета діяльності
Організаційні цінності
Характеристики організаційної культури
Модель Пітерса–Уотермана
Маркетинг: мета і завдання маркетингу в стоматології
Що таке маркетинг
Потреби, прагнення і запити. Товари і послуги. Споживча цінність, задоволеність і якість
Поняття потреби, прагнення та попиту, їх вплив на маркетингову діяльність фірми
Товари і послуги
Споживча цінність, задоволеність і якість
Життєвий цикл товару, послуги
Закони попиту та пропозиції. Маркетингові дослідження ринку стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин. Реклама
Попит і пропозиція, закони попиту та пропозиції
Характеристика системи маркетингових досліджень
Суть іміджу лікарської практики
Як організувати ефективну рекламу фірми і її продукту
Особливості ціноутворення в стоматології в умовах перехідної економіки
Фактори ціноутворення
Стратегії ціноутворення в стоматології
Проектний менеджмент. Проект «Крок за Кроком». Бізнес­план: структура, порядок складання, основні вимоги
Що таке проектний менеджмент
Бізнес­план
Структура і технологія створення бізнес­плану
Особливості оформлення документів для отримання закладом охорони здоров’я ліцензії на медичну практику
Охорона праці в галузі
Право громадян на охорону праці
Основні положення законодавства про працю та охорону праці
Організація охорони праці на підприємстві
Органи державного управління охороною праці
Державні нормативні акти про охорону праці
Принципи державної політики в галузі охорони праці
Безпека праці під час користування технологічним обладнанням
Соціальний захист потерпілих на виробництві
Загальні положення щодо санітарно­гігієнічних умов праці
Державне санітарне законодавство
Санітарно­епідеміологічний нагляд і його роль у профілактиці професійних захворювань
Нагляд і контроль за станом охорони праці
Література

Автори книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

В.В. Феськов

Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Форма: друкована книга (видання)
Вид: підручник
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 192 (чорно-білі)
Обкладинка: тверда
Формат: 60х90/16
Вага: 341 г
ISBN: 978-617-505-379-9

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити

Потрібно купити книгу Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов (українською мовою)? Ви звернулися за адресою. Адже medpublish.com.ua — це офіційний сайт й інтернет магазин Всеукраїнського спеціалізованого видавництва (ВСВ) «Медицина», де можна отримати інформацію (фото, характеристики, відгуки, автори, зміст, опис, ціна) про випущену видавництвом літературу, безкоштовно читати онлайн і скачати (завантажити) фрагменти книг, а також швидко і недорого їх придбати.
Щоб замовити книги через веб-сайт ВСВ «Медицина», не потрібно докладати великих зусиль. Це можна зробити дешево і просто. Замовте оперативну доставку в будь-яке місто по Україні: Київ, Луцьк, Чернівці, Кіровоград, Житомир, Чернігів, Харків, Ужгород, Тернопіль, Кременчук, Луганськ, Суми, Львів, Дніпропетровськ, Миколаїв, Хмельницький, Черкаси, Вінниця, Івано-Франківськ, Рівне, Полтава, Запоріжжя, Херсон та в інші міста. Якщо у Вас виникли запитання, наші менеджери допоможуть: тел. (044) 537-63-62, 581-15-67.