Телефони

044-581-15-67,  044-537-63-62

з 9:00 до 17:30 (Сб, Нд - вихідний)

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

В наявності
80 грн
Автори: Володимир Валентинович Феськов
Гриф: затверджено МОЗ України
Аудиторія: для студентів вищих медичних закладів I—IІІ рівнів акредитації
Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво "Медицина"
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 192
ISBN: 978-617-505-379-9
ВСВ «Медицина»

Опис книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

У підручнику висвітлено історію розвитку менеджменту, принципи організації надання стоматологічної допомоги в Україні. Роз’яснено суть і методологічні основи процесу керування.
Розглянуто поняття мети в управлінні, основи прийняття управлінських рішень та організації контролю, а також основні вимоги до особистих і професійних якостей сучасного менеджера. Описано особливості кадрового менеджменту, різні системи мотивацій. Детально викладено питання організаційної й управлінської культури. 
Окремо розглянуто основи маркетингу в стоматологічній діяльності, мету та завдання маркетингу в стоматології, методи вивчення й аналізу ринку, особливості ціноутворення в стоматологічній практиці. Особливу увагу приділено питанню розробки бізнес­плану малої фірми, законодавчій базі та порядку оформлення документів для приватного стоматологічного кабінету.
Вивчення курсу спрямоване на формування в студентів підприємницького мислення, поглибленого та розгорнутого уявлення щодо організації процесу заснування й управління фірмою, аналізу та прогнозування ситуації на ринку стоматологічних послуг.
Для студентів і викладачів вищих медичних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації відділення «Стоматологія» при вивченні предмета «Основи менеджменту та маркетингу в стоматології».

Зміст книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Вступ | Стан стоматологічного ринку України | Історія розвитку менеджменту | Становлення і розвиток сучасного менеджменту | Менеджмент в Україні | Суть і методологічні основи процесу керування | Керування як процес впливу | Характер змісту і властивості процесу керування | Поняття мети в менеджменті: цільове управління | Поняття і значення мети в процесі керування | Цільове керування | Принципи організації процесу керування | Рішення в процесі управління: суть, вимоги, недоліки. Процес прийняття та реалізації управлінських рішень | Суть та особливості управлінських рішень | Класифікація рішень | Методи прийняття рішень | Технологія прийняття управлінських рішень | Причини прийняття невдалих рішень | Менеджер у системі керування: роль, функції, основні вимоги до професійних та особистих якостей | Менеджер – професійний управляючий | Корпоративна культура й імідж у роботі менеджера | Влада, вплив і лідерство в роботі сучасного менеджера | Форми і методи прояву влади й особистого впливу в роботі менеджера | Менеджмент людських ресурсів | Суть і зміст менеджменту людських ресурсів | Кадровий менеджмент. Теорії Мак­Грегора | Особливості роботи з персоналом на початку ХХІ ст. | Розвиток кадрового менеджменту і менеджменту персоналу в Україні | Система мотивації в менеджменті людських ресурсів | Мотивації в менеджменті людських ресурсів | Класифікація потреб на первинні і вторинні | Матеріальне мотивування | Нематеріальне мотивування | Особливості мотивації працівників закладу охорони здоров’я | Організаційна та управлінська культура | Підсистеми культури | Функції культури | Організаційна культура як мета діяльності | Організаційні цінності | Характеристики організаційної культури | Модель Пітерса–Уотермана | Маркетинг: мета і завдання маркетингу в стоматології | Що таке маркетинг | Потреби, прагнення і запити. Товари і послуги. Споживча цінність, задоволеність і якість | Поняття потреби, прагнення та попиту, їх вплив на маркетингову діяльність фірми | Товари і послуги | Споживча цінність, задоволеність і якість | Життєвий цикл товару, послуги | Закони попиту та пропозиції. Маркетингові дослідження ринку стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин. Реклама | Попит і пропозиція, закони попиту та пропозиції | Характеристика системи маркетингових досліджень | Суть іміджу лікарської практики | Як організувати ефективну рекламу фірми і її продукту | Особливості ціноутворення в стоматології в умовах перехідної економіки | Фактори ціноутворення | Стратегії ціноутворення в стоматології | Проектний менеджмент. Проект «Крок за Кроком». Бізнес­план: структура, порядок складання, основні вимоги | Що таке проектний менеджмент | Бізнес­план | Структура і технологія створення бізнес­плану | Особливості оформлення документів для отримання закладом охорони здоров’я ліцензії на медичну практику | Охорона праці в галузі | Право громадян на охорону праці | Основні положення законодавства про працю та охорону праці | Організація охорони праці на підприємстві | Органи державного управління охороною праці | Державні нормативні акти про охорону праці | Принципи державної політики в галузі охорони праці | Безпека праці під час користування технологічним обладнанням | Соціальний захист потерпілих на виробництві | Загальні положення щодо санітарно­гігієнічних умов праці | Державне санітарне законодавство | Санітарно­епідеміологічний нагляд і його роль у профілактиці професійних захворювань | Нагляд і контроль за станом охорони праці | Література

Автори книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Феськов В.В.

Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Форма: друкована книга (видання)
Вид: підручник
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 192
Обкдадинка: тверда
Формат: 60х90/16
Вага: 341 г
ISBN: 978-617-505-379-9

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити

Потрібно купити книгу Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов (українською мовою)? Ви звернулися за адресою. Адже medpublish.com.ua — це офіційний сайт й інтернет магазин Всеукраїнського спеціалізованого видавництва (ВСВ) «Медицина», де можна отримати інформацію (фото, характеристики, відгуки, автори, зміст, опис, ціна) про випущену видавництвом літературу, безкоштовно читати онлайн і скачати (завантажити) фрагменти книг, а також швидко і недорого їх придбати.
Щоб замовити книги через веб-сайт ВСВ «Медицина», не потрібно докладати великих зусиль. Це можна зробити дешево і просто. Замовте оперативну доставку в будь-яке місто по Україні: Київ, Луцьк, Чернівці, Кіровоград, Житомир, Чернігів, Харків, Ужгород, Тернопіль, Кременчук, Луганськ, Суми, Львів, Дніпропетровськ, Миколаїв, Хмельницький, Черкаси, Вінниця, Івано-Франківськ, Рівне, Полтава, Запоріжжя, Херсон та в інші міста. Якщо у Вас виникли запитання, наші менеджери допоможуть: тел. (044) 537-63-62, 581-15-67.