Телефоны

044-235-16-29, 050-336-86-07

с 8:00 до 16:30 (Сб, Вс выходные)

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

74092
Нет в наличии
Авторы: Владимир Валентинович Феськов
Гриф: утверждено МОЗ Украины
Аудитория: для студентов высших учебных заведений I—ІІІ уровней аккредитации
Издательство: Всеукраинское специализированное издательство «Медицина»
Язык: украинский
Год: 2015
Количество страниц: 192 (черно-белые)
ISBN: 978-617-505-379-9
Всеукраинское специализированное
издательство «Медицина»

Описание книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

У підручнику висвітлено історію розвитку менеджменту, принципи організації надання стоматологічної допомоги в Україні. Роз’яснено суть і методологічні основи процесу керування.
Розглянуто поняття мети в управлінні, основи прийняття управлінських рішень та організації контролю, а також основні вимоги до особистих і професійних якостей сучасного менеджера. Описано особливості кадрового менеджменту, різні системи мотивацій. Детально викладено питання організаційної й управлінської культури. 
Окремо розглянуто основи маркетингу в стоматологічній діяльності, мету та завдання маркетингу в стоматології, методи вивчення й аналізу ринку, особливості ціноутворення в стоматологічній практиці. Особливу увагу приділено питанню розробки бізнес­плану малої фірми, законодавчій базі та порядку оформлення документів для приватного стоматологічного кабінету.
Вивчення курсу спрямоване на формування в студентів підприємницького мислення, поглибленого та розгорнутого уявлення щодо організації процесу заснування й управління фірмою, аналізу та прогнозування ситуації на ринку стоматологічних послуг.
Для студентів і викладачів вищих медичних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації відділення «Стоматологія» при вивченні предмета «Основи менеджменту та маркетингу в стоматології».

Содержание книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Вступ
Стан стоматологічного ринку України
Історія розвитку менеджменту
Становлення і розвиток сучасного менеджменту
Менеджмент в Україні
Суть і методологічні основи процесу керування
Керування як процес впливу
Характер змісту і властивості процесу керування
Поняття мети в менеджменті: цільове управління
Поняття і значення мети в процесі керування
Цільове керування
Принципи організації процесу керування
Рішення в процесі управління: суть, вимоги, недоліки. Процес прийняття та реалізації управлінських рішень
Суть та особливості управлінських рішень
Класифікація рішень
Методи прийняття рішень
Технологія прийняття управлінських рішень
Причини прийняття невдалих рішень
Менеджер у системі керування: роль, функції, основні вимоги до професійних та особистих якостей
Менеджер – професійний управляючий
Корпоративна культура й імідж у роботі менеджера
Влада, вплив і лідерство в роботі сучасного менеджера
Форми і методи прояву влади й особистого впливу в роботі менеджера
Менеджмент людських ресурсів
Суть і зміст менеджменту людських ресурсів
Кадровий менеджмент. Теорії Мак­Грегора
Особливості роботи з персоналом на початку ХХІ ст.
Розвиток кадрового менеджменту і менеджменту персоналу в Україні
Система мотивації в менеджменті людських ресурсів
Мотивації в менеджменті людських ресурсів
Класифікація потреб на первинні і вторинні
Матеріальне мотивування
Нематеріальне мотивування
Особливості мотивації працівників закладу охорони здоров’я
Організаційна та управлінська культура
Підсистеми культури
Функції культури
Організаційна культура як мета діяльності
Організаційні цінності
Характеристики організаційної культури
Модель Пітерса–Уотермана
Маркетинг: мета і завдання маркетингу в стоматології
Що таке маркетинг
Потреби, прагнення і запити. Товари і послуги. Споживча цінність, задоволеність і якість
Поняття потреби, прагнення та попиту, їх вплив на маркетингову діяльність фірми
Товари і послуги
Споживча цінність, задоволеність і якість
Життєвий цикл товару, послуги
Закони попиту та пропозиції. Маркетингові дослідження ринку стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин. Реклама
Попит і пропозиція, закони попиту та пропозиції
Характеристика системи маркетингових досліджень
Суть іміджу лікарської практики
Як організувати ефективну рекламу фірми і її продукту
Особливості ціноутворення в стоматології в умовах перехідної економіки
Фактори ціноутворення
Стратегії ціноутворення в стоматології
Проектний менеджмент. Проект «Крок за Кроком». Бізнес­план: структура, порядок складання, основні вимоги
Що таке проектний менеджмент
Бізнес­план
Структура і технологія створення бізнес­плану
Особливості оформлення документів для отримання закладом охорони здоров’я ліцензії на медичну практику
Охорона праці в галузі
Право громадян на охорону праці
Основні положення законодавства про працю та охорону праці
Організація охорони праці на підприємстві
Органи державного управління охороною праці
Державні нормативні акти про охорону праці
Принципи державної політики в галузі охорони праці
Безпека праці під час користування технологічним обладнанням
Соціальний захист потерпілих на виробництві
Загальні положення щодо санітарно­гігієнічних умов праці
Державне санітарне законодавство
Санітарно­епідеміологічний нагляд і його роль у профілактиці професійних захворювань
Нагляд і контроль за станом охорони праці
Література

Авторы книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

В.В. Феськов

Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу в стоматології: підручник (ВНЗ І—ІІ р. а.) / В.В. Феськов

Издательство: Всеукраинское специализированное издательство «Медицина»
Форма: печатная книга (издание)
Вид: учебник
Язык: украинский
Год: 2015
Количество страниц: 192 (черно-белые)
Обложка: твердая
Формат: 60х90/16
Вес: 341 г
ISBN: 978-617-505-379-9

Добавить отзыв

Введите символы: *
captcha
Обновить

Нужно купить книгу Основы менеджмента и маркетинга в стоматологии: учебник (ВУЗ I—II ур. а.) / В.В. Феськов (на украинском языке)? Вы обратились по адресу. Ведь www.medpublish.com.ua — это официальный веб-сайт и интернет магазин Всеукраинского специализированного издательства (ВСИ) «Медицина», где можна получить подробную информацию (фото, авторы, отзывы, содержание, описание, характеристики, цена) о выпущенной издательством литературе, бесплатно читать онлайн и скачать (загрузить) фрагменты книг, а также недорого и быстро их приобрести.
Чтобы заказать книги через сайт ВСИ «Медицина», не нужно много времени и прилагать больших усилий. Это можно сделать просто и дешево. Закажите оперативную доставку в любой город по Украине: Киев, Кировоград, Черкассы, Николаев, Сумы, Ивано-Франковск, Тернополь, Запорожье, Полтава, Ужгород, Винница, Житомир, Ровно, Кременчуг, Чернигов, Луцк, Днепропетровск, Хмельницкий, Луганск, Черновцы, Харьков, Херсон и другие города. Если у Вас возникли вопросы, звоните: (044) 581-15-67, 537-63-62.