Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

74809
Немає в наявності
Автори: Косяченко Наталія Миколаївна, Горкуша Валентина Прокопівна, Кобрин Валентина Василівна та ін.
Гриф: схвалено МОЗ України
Аудиторія: для студентів вищих медичних (фармацевтичних) закладів — училищ, коледжів та інститутів медсестринства
Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Мова: українська
Рік: 2018
Кількість сторінок: 49 (чорно-білі)
ISBN: 978-617-505-474-1
Всеукраїнське спеціалізоване
видавництво «Медицина»

Опис книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Навчально-методичний посібник (зошит) з основ менеджменту та маркетингу у фармації призначений для підготовки та проведення практичних занять. Він складений відповідно до чинної навчальної програми з основ менеджменту та маркетингу у фармації для вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України; є логічним доповненням навчального посібника «Менеджмент і маркетинг у фармації»: навч. посіб. / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — К.: ВСВ «Медицина», 2010.
Основи менеджменту і маркетингу у фармації є дисципліною професійно-практичного циклу підготовки молодших спеціалістів.
Підґрунтям для засвоєння навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фармації» є знання, отримані при вивченні професійних дисциплін — організації та економіки фармації, фармакології, технології ліків, а також суспільних дисциплін — соціології, економічної теорії.
Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до змісту навчальної програми та навчального плану. Він ведеться індивідуально кожним студентом під час практичного заняття.
Це видання представлено двома розділами: «Основи менеджменту у фармації» та «Основи маркетингу у фармації», які містять теми практичних занять у відповідній послідовності всього курсу вивчення навчальної дисципліни. Кожна тема містить інформацію стосовно мети заняття, його плану, ходу практичної роботи. Практичні заняття побудовані у формі моделювання господарських ситуацій, які наштовхують на роздуми, дискусії, структурування та аналізу інформації і, відповідно, подачі результатів роботи у вигляді таблиць, структурно-логічних схем, графіків тощо.
Посібник допоможе студентам навчальних закладів — училищ, коледжів, академії, інститутів медсестринства опанувати сучасні процеси ринкового механізму господарювання під час вивчення цієї навчальної дисципліни.

Зміст книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Передмова
Основи менеджменту у фармації
Практичне заняття 1. Організація як об’єкт управління
Практичне заняття 2. Характеристика суб’єктів підприємницької діяльності у сфері лікарського забезпечення. Управління трудовими ресурсами персоналом організації
Основи маркетингу у фармаці
Практичне заняття 3. Аналіз маркетингової товарної політики
Практичне заняття 4. Аналіз цінової і збутової політики фармацевтичних підприємств
Література

Автори книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин, Н.П. Завадська

Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Форма: друкована книга (видання)
Вид: навчально-методичний посібник
Мова: українська
Рік: 2018
Кількість сторінок: 49 (чорно-білі)
Обкдадинка: м‘яка
Формат: 60х84/8
Вага: 128 г
ISBN: 978-617-505-474-1

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити

Потрібно купити книгу Основи менеджменту і маркетингу у фармації : навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін. — К. : ВСВ «Медицина», 2018 — 49 с. (українською мовою)? Ви звернулися за адресою. Адже www.medpublish.com.ua — це офіційний веб-сайт й інтернет магазин Всеукраїнського спеціалізованого видавництва (ВСВ) «Медицина», де можна переглянути докладну інформацію (фото, опис, автори, зміст, відгуки, характеристики, ціна) про випущену видавництвом літературу, безкоштовно скачати (завантажити) і читати онлайн фрагменти книг, а також швидко і недорого їх придбати.
Щоб замовити книги через сайт ВСВ «Медицина», не потрібно докладати великих зусиль. Це можна зробити просто і дешево. Замовте доставку в будь-яке місто по Україні: Київ, Луцьк, Черкаси, Миколаїв, Запоріжжя, Львів, Харків, Полтава, Чернівці, Хмельницький, Житомир, Дніпропетровськ, Кременчук, Луганськ, Ужгород, Івано-Франківськ, Рівне, Чернігів, Вінниця, Кіровоград, Тернопіль, Суми, Херсон та в інші міста. Якщо у Вас виникли запитання, наші менеджери допоможуть: тел. (044) 581-15-67, 537-63-62.