Телефоны

044-581-15-67,  044-537-63-62

с 9:00 до 17:30 (Сб, Вс - выходной)

Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

В наличии
45 грн
Авторы: Косяченко Наталья Николаевна, Горкуша Валентина Прокофьевна, Кобрин Валентина Васильевна и др.
Гриф: одобрено МЗ Украины
Аудитория: для студентов высших медицинских (фармацевтических) заведений — училищ, колледжей и институтов медсестринства
Издательство: Всеукраинское специализированное издательство «Медицина»
Язык: украинский
Год: 2018
Количество страниц: 49
ISBN: 978-617-505-474-1
ВСИ «Медицина»

Описание книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Навчально-методичний посібник з основ менеджменту та маркетингу у фармації призначений для підготовки та проведення практичних занять. Він складений відповідно до чинної навчальної програми з основ менеджменту та маркетингу у фармації для вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України; є логічним доповненням навчального посібника «Менеджмент і маркетинг у фармації»: навч. посіб. / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — К.: ВСВ «Медицина», 2010.
Основи менеджменту і маркетингу у фармації є дисципліною професійно-практичного циклу підготовки молодших спеціалістів.
Підґрунтям для засвоєння навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фармації» є знання, отримані при вивченні професійних дисциплін — організації та економіки фармації, фармакології, технології ліків, а також суспільних дисциплін — соціології, економічної теорії.
Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до змісту навчальної програми та навчального плану. Він ведеться індивідуально кожним студентом під час практичного заняття.
Це видання представлено двома розділами: «Основи менеджменту у фармації» та «Основи маркетингу у фармації», які містять теми практичних занять у відповідній послідовності всього курсу вивчення навчальної дисципліни. Кожна тема містить інформацію стосовно мети заняття, його плану, ходу практичної роботи. Практичні заняття побудовані у формі моделювання господарських ситуацій, які наштовхують на роздуми, дискусії, структурування та аналізу інформації і, відповідно, подачі результатів роботи у вигляді таблиць, структурно-логічних схем, графіків тощо.
Посібник допоможе студентам навчальних закладів — училищ, коледжів, академії, інститутів медсестринства опанувати сучасні процеси ринкового механізму господарювання під час вивчення цієї навчальної дисципліни.

Содержание книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Передмова
Основи менеджменту у фармації
Практичне заняття 1. Організація як об’єкт управління
Практичне заняття 2. Характеристика суб’єктів підприємницької діяльності у сфері лікарського забезпечення. Управління трудовими ресурсами персоналом організації
Основи маркетингу у фармаці
Практичне заняття 3. Аналіз маркетингової товарної політики
Практичне заняття 4. Аналіз цінової і збутової політики фармацевтичних підприємств
Література

Авторы книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин, Н.П. Завадська

Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.

Издательство: Всеукраинское специализированное издательство «Медицина»
Форма: печатная книга (издание)
Вид: учебно-методическое пособие
Язык: украинский
Год: 2018
Количество страниц: 49
Обложка: мягкая
Формат: 60х84/8
Вес: 128 г
ISBN: 978-617-505-474-1

Добавить отзыв

Введите символы: *
captcha
Обновить

Нужно купить книгу Основы менеджмента и маркетинга в фармации : учебно-методическое пособие / Н.Н. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин и др. — К. : ВСИ «Медицина», 2018 — 49 с. (на украинском языке)? Вы обратились по адресу. Ведь medpublish.com.ua — это официальный сайт и интернет магазин Всеукраинского специализированного издательства (ВСИ) «Медицина», где Вы можете получить детальную информацию (фото, авторы, описание, характеристики, отзывы, содержание, цена) о выпущенной издательством литературе, бесплатно читать онлайн и скачать (загрузить) фрагменты книг, а также быстро и недорого их приобрести.
Чтобы заказать книги через веб-сайт ВСИ «Медицина», не нужно прилагать больших усилий. Это можно сделать дешево и просто. Закажите оперативную доставку в любой город по Украине: Киев, Хмельницкий, Ровно, Луганск, Днепропетровск, Кременчуг, Сумы, Харьков, Николаев, Черновцы, Запорожье, Черкассы, Житомир, Чернигов, Кировоград, Винница, Луцк, Тернополь, Полтава, Ужгород, Ивано-Франковск, Херсон и другие города. Если у Вас возникли вопросы, звоните: (044) 581-15-67, 537-63-62.