Описание книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.
Навчально-методичний посібник (зошит) з основ менеджменту та маркетингу у фармації призначений для підготовки та проведення практичних занять. Він складений відповідно до чинної навчальної програми з основ менеджменту та маркетингу у фармації для вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України; є логічним доповненням навчального посібника «Менеджмент і маркетинг у фармації»: навч. посіб. / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — К.: ВСВ «Медицина», 2010.
Основи менеджменту і маркетингу у фармації є дисципліною професійно-практичного циклу підготовки молодших спеціалістів.
Підґрунтям для засвоєння навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фармації» є знання, отримані при вивченні професійних дисциплін — організації та економіки фармації, фармакології, технології ліків, а також суспільних дисциплін — соціології, економічної теорії.
Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до змісту навчальної програми та навчального плану. Він ведеться індивідуально кожним студентом під час практичного заняття.
Це видання представлено двома розділами: «Основи менеджменту у фармації» та «Основи маркетингу у фармації», які містять теми практичних занять у відповідній послідовності всього курсу вивчення навчальної дисципліни. Кожна тема містить інформацію стосовно мети заняття, його плану, ходу практичної роботи. Практичні заняття побудовані у формі моделювання господарських ситуацій, які наштовхують на роздуми, дискусії, структурування та аналізу інформації і, відповідно, подачі результатів роботи у вигляді таблиць, структурно-логічних схем, графіків тощо.
Посібник допоможе студентам навчальних закладів — училищ, коледжів, академії, інститутів медсестринства опанувати сучасні процеси ринкового механізму господарювання під час вивчення цієї навчальної дисципліни.
Содержание книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.
Передмова
Основи менеджменту у фармації
Практичне заняття 1. Організація як об’єкт управління
Практичне заняття 2. Характеристика суб’єктів підприємницької діяльності у сфері лікарського забезпечення. Управління трудовими ресурсами персоналом організації
Основи маркетингу у фармаці
Практичне заняття 3. Аналіз маркетингової товарної політики
Практичне заняття 4. Аналіз цінової і збутової політики фармацевтичних підприємств
Література
Авторы книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.
Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин, Н.П. Завадська
Характеристики книги Основи менеджменту і маркетингу у фармації: навчально-методичний посібник (зошит) / Н.М. Косяченко, В.П. Горкуша, В.В. Кобрин та ін.
Издательство: Всеукраинское специализированное издательство «Медицина»
Форма: печатная книга (издание)
Вид: учебно-методическое пособие
Язык: украинский
Год: 2018
Количество страниц: 49 (черно-белые)
Обложка: мягкая
Формат: 60х84/8
Вес: 128 г
ISBN: 978-617-505-474-1