Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Передпродаж. Випуск 23.12.25
До завершення акції:
3540 грн2832 грн
action
Зимова єПідтримка
1000 грн державної допомоги можна використати на купівлю цієї книги.
Детальніше. Що робити, якщо сума оплати понад 1000 грн?
action
Знижка –20%
Замовляйте новинку зараз по передпродажу та економте 20%. Відправка одразу після випуску 23.12.25.
free_shipping
Безкоштовна доставка
при замовленні від 2000 грн і за умови попередньої оплати.
Автори: Памела Реґан, Брюс Кінґк
Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Ліцензія: переклад Human Sexuality Today, 10th Edition (2025) публікується відповідно до договору з компанією Pearson Education
Мова: українська
Рік: 2026
Кількість сторінок: ≈700 (кольорові, великоформатні)
ISBN: 978-617-8347-12-3
Всеукраїнське спеціалізоване
видавництво «Медицина»

Опис книги Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Пропоноване видання становить цілісний аналіз, який спонукає до роздумів про те, як людська сексуальність впливає на сучасне життя. Текст допоможе зрозуміти ключові поняття дисципліни, щоб приймати відповідальні рішення у повсякденному житті. Використовуючи популярний стиль написання, автори Памела Реґан і Брюс Кінґ подають відповідну інформацію в оповідно-довірливій манері, яка прищеплює позитивні почуття щодо сексу та сексуальності.
Десяте видання було оновлено з метою відображення останніх досліджень у цій галузі. Автори пропонують нові дискусії на такі теми, як сексуальність під час вагітності, парафілічні розлади, сексуальна поведінка підлітків тощо.
З метою актуальності тексту кожна глава устаткована найновішими даними та результатами досліджень, включаючи понад 900 нових цитат.
Це сучасне та актуальне видання для лікарів-сексологів, сексопатологів, андрологів, гінекологів, психотерапевтів, а також студентів-медиків, що вивчають відповідні дисципліни.

Зміст книги Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Передмова
Про авторів
1. Чому вивчають сексуальність?
1.1. Порівняння різних культур
1.1.1. Сексуальна привабливість
1.1.2. Моделі сексуальної поведінки та ставлення до сексу
1.1.3. Культурне розмаїття в США
1.2. Історичний нарис
1.2.1. Іудаїзм
1.2.2. Стародавні греки та римляни
1.2.3. Християнство
1.2.4. Вікторіанська епоха
1.2.5. Сексуальна революція
1.3. Що сьогодні впливає на наше ставлення до сексу?
1.3.1. Засоби масової інформації як стимул до соціалізації
1.3.2. Сексуальна соціалізація: причини та наслідки?
1.4. Секс як наука
1.4.1. Зигмунд Фройд (1856–1939)
1.4.2. Генрі Гевелок Елліс (1859–1939)
1.4.3. Альфред Кінсі (1894–1956)
1.4.4. Мастерс і Джонсон
1.4.5. Національні репрезентативні опитування
1.5. Наукова методологія
1.5.1. Опитування та вибірки
1.5.2. Приклад проблем в опитуваннях: що означає «секс», «був секс» і «сексуальні стосунки»?
1.5.3. Кореляція
1.5.4. Пряме спостереження
1.5.5. Дослідження випадків
1.5.6. Експериментальні наукові дослідження
1.6. Статеве виховання
1.6.1. Історія статевого виховання в США
1.6.2. Дебати щодо навчальної програми
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
2. Анатомія статевої та репродуктивної системи
2.1. Анатомія жіночих зовнішніх статевих органів
2.1.1. Лобок
2.1.2. Соромітні губи
2.1.3. Клітор
2.1.4. Отвір піхви
2.1.5. Отвір сечівника
2.1.6. Груди
Вставка 2-A. Сексуальність і здоров’я: рак грудної залози та самообстеження грудей
2.2. Анатомія жіночих внутрішніх репродуктивних органів
2.2.1. Піхва
2.2.2. Матка
Вставка 2-Б. Сексуальність і здоров’я: рак жіночих репродуктивних органів
2.2.3. Маткові (фаллопієві) труби та яєчники
2.3. Анатомія чоловічих зовнішніх статевих органів
2.3.1. Статевий член: зовнішній вигляд
2.3.2. Статевий член: внутрішня структура
Вставка 2-В. Культурні аспекти/сексуальність і здоров’я: обрізання передньої шкірочки
2.3.3. Калитка
2.4. Анатомія чоловічих внутрішніх репродуктивних органів
2.4.1. Яєчка
2.4.2. Система проток
Вставка 2-Г. Сексуальність і здоров’я: рак яєчка та самообстеження
2.4.3. Передміхурова залоза та сім’яні пухирці
Вставка 2-Ґ. Сексуальність і здоров’я: проблеми з передміхуровою залозою та обстеження
2.4.4. Цибулинно-сечівникова залоза
2.5. Наші сексуальні тіла
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
3. Гормони та сексуальність
3.1. Ендокринна система
3.2. Менструальний цикл
3.2.1. Передовуляційна фаза (дні 5–13)
3.2.2. Овуляція (день 14)
3.2.3. Післяовуляційна фаза (дні 15–28)
3.2.4. Менструація (дні 1–4)
3.2.5. Тривалість менструального циклу
3.3. Зв’язки між менструальним циклом, феромонами та статевим потягом
3.4. Регуляція чоловічих гормонів
3.5. Ставлення до менструації
3.5.1. Історичні аспекти ставлення
Вставка 3-A. Культурні особливості: табу та святкування менструацій
3.5.2. Сучасне ставлення
3.6. Проблеми з менструаціями
3.6.1. Аменорея
3.6.2. Передменструальний синдром (ПМС)
3.6.3. Дисменорея
3.6.4. Патологічна маткова кровотеча
3.6.5. Ендометріоз
3.6.6. Синдром токсичного шоку (СТШ)
3.7. Пригнічення менструацій: шлях до одужання чи більше негативних наслідків?
3.8. Гормони та статевий потяг
Вставка 3-Б. Сексуальність і здоров’я: анаболічні стероїди
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
4. Схожі риси та відмінності в наших сексуальних реакціях
4.1. Сексуальні реакції: типи та вимірювання
4.1.1. Статевий потяг
4.1.2. Сексуальне збудження
4.1.3. Сексуальна активність
4.1.4. Сексуальний афект і пізнання
4.2. Моделі сексуальної реакції
4.3. Сексуальна реакція у чоловіків: 5-фазна лінійна модель
4.3.1. Статевий потяг у чоловіків
4.3.2. Збудження у чоловіків
4.3.3. Плато у чоловіків
4.3.4. Оргазм у чоловіків
4.3.5. Розслаблення у чоловіків
4.4. Цикл сексуальної реакції у жінок
4.4.1. Статевий потяг у жінок
4.4.2. Збудження у жінок
4.4.3. Плато у жінок
4.4.4. Оргазм у жінок
4.4.5. Розслаблення у жінок
4.5. Незакриті питання та розбіжність думок про оргазм
4.5.1. Чи всі жінки здатні відчувати оргазм під час (гетеросексуального) статевого акту?
4.5.2. У чому полягає призначення жіночого оргазму?
4.5.3. Скільки існує типів жіночого оргазму?
4.5.4. Чи відбувається у жінок еякуляція під час оргазму?
4.5.5. Чи може бути в чоловіків кілька оргазмів?
Вставка 4-A. Культурні особливості: обрізання соромітних губ
4.6. Розмір статевого члена: чи насправді він важливий?
4.6.1. Історичні уявлення про розмір статевого члена
4.6.2. Сучасне ставлення до розміру статевого члена
4.6.3. Порівняння розміру статевого члена в стані повної ерекції
4.6.4. Методики збільшення розміру
4.6.5. Що про це думають партнерки?
4.7. Афродизіаки: чи впливають вони на сексуальну реакцію?
4.7.1. Алкоголь
4.7.2. Вживання наркотиків
4.7.3. Природні продукти
4.7.4. Феромони
4.8. Сексуальність і люди з обмеженими можливостями
4.8.1. Ставлення до сексу та інвалідності
4.8.2. Що робити при травмах і порушеннях?
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
5. Інфекції, що передаються статевим шляхом, та хвороби статевої систем
5.1. Що це за хвороби, хто на них хворіє та звідки вони взялися?
5.2. Гонорея
5.2.1. Симптоми та ускладнення гонореї
5.2.2. Діагностування та лікування гонореї
5.3. Хламідійний та негонококовий уретрит
5.3.1. Симптоми та ускладнення хламідійної інфекції
Вставка 5-A. Сексуальність і здоров’я: захворювання органів малого таза (ЗОМТ) у жінок: ймовірність негативних наслідків за відсутності лікування хламідійної інфекції чи гонореї
5.3.2. Діагностування та лікування хламідійної інфекції
5.4. Сифіліс
5.4.1. Симптоми та ускладнення сифілісу
5.4.2. Діагностування та лікування сифілісу
5.5. Інші бактеріальні ІПСШ
5.6. Герпес
5.6.1. Симптоми герпесу — первинний напад
5.6.2. Повторні напади герпесу
5.6.3. Безсимптомні та недіагностовані герпесвірусні інфекції
5.6.4. Серйозні ускладнення герпесу
5.6.5. Діагностування та лікування герпесу
5.6.6. Особисте життя і герпес
5.7. Гепатит
5.7.1. Гепатит А
5.7.2. Гепатит B
5.7.3. Гепатит C
5.8. Генітальна ВПЛ-інфекція
5.8.1. Генітальні бородавки
5.8.2. Рак, пов’язаний з ВПЛ
5.8.3. Вакцинація як профілактичний захід
5.9. Інші вірусні інфекції: контагіозний молюск і віспа мавп
5.10. ВІЛ-інфекція
5.10.1. ВІЛ та імунна система організму
5.10.2. Прогресування ВІЛ-інфекції
5.10.3. Де і коли з’явився вірус імунодефіциту людини?
5.10.4. Як поширюється ВІЛ?
5.10.5. Поширеність ВІЛ-інфекції?
5.10.6. Людський бік СНІДу
5.10.7. Тестування на ВІЛ
Вставка 5-Б. Культурні особливості: ВІЛ у світі
5.10.8. Лікування ВІЛ
5.10.9. Профілактика ВІЛ-інфекції
5.11. Паразитарні інвазії
5.12. Інфекції піхви та сечового міхура
5.12.1. Трихомоніаз (трихомонадна вагінальна інфекція)
5.12.2. Молочниця (або кандидоз)
Вставка 5-В. Сексуальність і здоров’я: підтримання вагінального здоров’я
5.12.3. Бактеріальний вагіноз
5.12.4. Цистит
5.13. Правила безпечного сексу
Вставка 5-Г. Сексуальність і здоров’я: перешкоди для дотримання правил безпечного сексу
5.13.1. Що робити та куди звернутися, якщо ви думаєте, що захворіли на ІПСШ
5.13.2. Підтримання позитивної сексуальності
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
6. Контрацепція
Населення світу
6.1. Народжуваність у США та застосування контрацепції
6.1.1. Частота вагітності серед підлітків
6.1.2. Домінувальне ставлення до контрацепції
6.1.3. Оцінювання різних методів контрацепції
6.1.4. Міфи про контрацепцію
6.1.5. Відносно неефективні методи
6.1.6. Статеве виховання про повне утримання від статевих стосунків
6.1.7. Метод лактаційної аменореї
6.2. Визначення фертильності: утримання від статевих стосунків під час овуляції
6.2.1. Календарний метод і метод стандартних днів
6.2.2. Метод Білінгса
6.2.3. Симптотермальний метод
6.2.4. Частота настання вагітності при застосуванні методів на основі визначення фертильності
6.3. Бар’єрні методи: недопущення контакту сперматозоїда з яйцеклітиною
6.3.1. Чоловічі презервативи
6.3.2. Жіночі презервативи
6.3.3. Діафрагма Caya
6.3.4. Цервікальний ковпачок і FemCap
6.3.5. Контрацептивна губка
6.3.6. Сперміциди: речовини, які вбивають сперматозоїди
6.3.7. Бар’єрні методи та спонтанність
6.4. Короткострокові гормональні методи контрацепції
6.4.1. Оральна контрацепція (протизаплідні таблетки)
6.4.2. Пластир і кільце
6.4.3. Ін’єкційна контрацепція
6.4.4. Технологія майбутнього: чоловіча контрацепція?
6.5. Екстрена контрацепція
6.6. Оборотна контрацепція тривалої дії
6.6.1. ВМС
6.6.2. Гормональні імплантати
6.6.3. Порівняння тривалої та короткострокової контрацепції
6.7. Добровільна стерилізація
6.7.1. Вазектомія
6.7.2. Стерилізація маткових труб
6.7.3. Ускладнення добровільної стерилізації
6.7.4. Чи можна відновити фертильну функцію після стерилізації?
Вставка 6-A. Сексуальність і здоров’я: методи контрацепції, які захищають від інфекцій, що передаються статевим шляхом
6.8. Переривання вагітності: аборт
6.8.1. Методи переривання вагітності
6.8.2. Політика щодо абортів у США
6.9. Вибір методу контрацепції
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
7. Вагітність і пологи
7.1. Запліднення та імплантація
7.1.1. Запліднення та ранній розвиток
7.1.2. Проблеми з імплантацією
7.2. Вагітність
7.2.1. І триместр — мати
7.2.2. І триместр — ембріон/плід
7.2.3. ІІ триместр — мати
7.2.4. ІІ триместр — плід
7.2.5. ІІІ триместр — мати
7.2.6. ІІІ триместр — плід
7.2.7. Харчування та фізичні вправи під час вагітності
7.3. Сексуальність під час вагітності
7.4. Ускладнення вагітності
7.4.1. Нікотин
7.4.2. Алкоголь
7.4.3. Рекреаційні наркотики
7.4.4. Знеболювальні лікарські засоби (опіоїди)
7.4.5. Рецептурні та інші лікарські засоби
7.4.6. Прееклампсія
7.4.7. Резус-несумісність
7.4.8. Виявлення проблем під час вагітності
7.4.9. Фетальна хірургія
7.4.10. Викидні (спонтанні аборти)
7.5. Підготовка до пологів
7.5.1. Метод Ламаза
7.5.2. Методи Бредлі та Лебоєра
7.5.3. Сучасні практики: домашні пологи, пологові зали/центри, сучасне акушерство та доули
7.5.4. Знеболювання під час пологів
7.6. Пологи
7.6.1. Справжні та хибні пологи
7.6.2. Стадії пологів
7.6.3. Епізіотомія
7.7. Труднощі під час пологів
7.7.1. Народження мертвого плода
7.7.2. Пологи при тазовому передлежанні
7.7.3. Кесарів розтин і стимуляція пологової діяльності
7.7.4. Передчасні пологи
7.8. Після пологів
7.8.1. Годування дитини груддю
7.8.2. Післяпологова депресія
7.8.3. Статеві зносини після пологів
7.8.4. Інтервал між вагітностями
7.9. Стерильність, порушення здатності до запліднення та безпліддя
7.9.1. Безпліддя у чоловіків
7.9.2. Безпліддя у жінок
7.9.3. Допоміжні репродуктивні технології
7.9.4. Сурогатне материнство
7.9.5. Допоміжні технології для народження дитини в старшому віці
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
8. Стать і гендер
8.1. Що означають терміни «стать» і «гендер»?
8.2. Біологічна стать
8.2.1. Статеві хромосоми
8.2.2. Статеві гормони
8.2.3. Анатомія статевої та репродуктивної системи
8.3. Біологічна стать є бінарною чи становить континуум?
8.4. Розлади статевого розвитку
8.4.1. Хромосомні розлади
8.4.2. Гормональні розлади
8.5. Ведення пацієнтів із розладами статевого розвитку та їх лікування
8.5.1. Труднощі, пов’язані з розладами статевого розвитку
8.5.2. Історичний підхід до лікування
8.5.3. Сучасна медична допомога та ведення пацієнтів
8.6. Гендерна невідповідність
8.6.1. Гендерна невідповідність у дітей і підлітків
8.6.2. Гендерна невідповідність у дорослих
8.7. Розвиток гендерної ідентичності
Вставка 8-A. Культурні особливості: два духи у корінних американців і фаафафіне в культурі Самоа
8.7.1. Теорія соціального навчання
8.7.2. Теорія когнітивного розвитку
8.8. Гендерні ролі
8.8.1. Вимірювання гендерно-рольової орієнтації
8.9. Соціалізація гендерних ролей
8.9.1. Батьки
8.9.2. Інші дорослі, вчителі та однолітки
8.9.3. Засоби масової інформації
8.10. Еволюція гендерних ролей у США
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
9. Сексуальна орієнтація
9.1. Концепція сексуальної орієнтації
9.1.1. Сексуальний потяг, поведінка та ідентичність
9.1.2. Сексуальна орієнтація є бінарною чи становить континуум?
9.2. Поширеність і стабільність сексуальної орієнтації
9.2.1. Сексуальна мінливість
9.2.2. Асексуальність
9.3. Сексуальна орієнтація, гендерна ідентичність та гендерні ролі
9.3.1. Стереотипи про гендерні ролі та недотримання гендерних ролей
9.3.2. «Гейдар»
9.4. Витоки сексуальної орієнтації
9.4.1. Оточення в ранньому віці: чи мають значення (погані) батьки?
9.4.2. Соціальні та культурні чинники
9.4.3. Біологічні чинники
9.4.4. Висновки про витоки сексуальної орієнтації
9.5. Ставлення до гомосексуальності
9.5.1. Історичне ставлення до гомосексуальності
Вставка 9-A. Культурні особливості: гомосексуальність в інших культурах
9.5.2. Сексуальні упередження сьогодні
9.6. Розвиток сексуальної ідентичності (процес «камінг-аут»)
9.6.1. Потяг і здійснення: визнання орієнтації на представників тієї самої статі
9.6.2. Соціально-статеві контакти: знайомство з іншими сексуальними меншинами
9.6.3. Розкриття: повідомлення іншим
9.6.4. Відкритість і втілення: досягнення сексуального здоров’я
9.7. Стилі життя і стосунки
9.7.1. Одностатевий шлюб
9.7.2. Якість стосунків
9.7.3. Сексуальність
9.7.4. Виховання дітей
9.7.5. Висвітлення в засобах масової інформації
9.8. Зміна сексуальної орієнтації
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
10. Статевий розвиток протягом життя
10.1. Ранній дитячий вік (0–1 рік)
10.2. Дошкільний вік (2–6 років)
10.3. Молодший шкільний вік (7–11 років)
10.4. Статеве дозрівання (вік 7–15 років)
10.4.1. Зміни у дівчат
10.4.2. Зміни у хлопців
10.4.3. Передчасне статеве дозрівання та затримка статевого дозрівання
10.4.4. Сексуальна поведінка під час статевого дозрівання
10.5. Підлітковий вік (13–17 років)
10.5.1. Моделі першого статевого досвіду
10.6. Дорослішання (вік 18–25 років)
10.7. Молодий вік (26–39 років)
10.7.1. Одруження
10.7.2. Спільне проживання
10.7.3. Секс поза нібито моногамними стосунками
10.7.4. Немоногамні стосунки за згодою
10.8. Середній вік (40–59 років)
10.8.1. Частота сексу в середньому віці
10.8.2. Жіноча сексуальність: фізичні зміни з віком
Вставка 10-A. Культурні особливості: менопауза в різних культурах
10.8.3. Чоловіча сексуальність: фізичні зміни з віком
10.9. Літній вік (60+)
10.10. Розмова з дітьми про секс
10.10.1. Хто з батьків має говорити про це з дітьми?
10.10.2. Чому я маю говорити з дитиною про секс?
10.10.3. Чи достатньо розповісти про бджілок і пташок?
10.10.4. Коли починати обговорювати з дитиною сексуальність?
10.10.5. Що розповісти своїм дітям про ІПСШ?
10.10.6. Наскільки детально обговорювати секс?
10.10.7. Що робити, якщо я соромлюся?
10.10.8. Як я маю розмовляти про це зі своєю дитиною?
10.10.9. Чи потрібно обговорювати питання сексуальної моралі?
10.10.10. Чи впливає моя поведінка на ставлення та поведінку моєї дитини?
10.10.11. Як зрозуміти, що розмова була успішною?
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
11. Моделі сексуальної поведінки та ставлення до сексу в дорослих
11.1. Що є нормальним?
11.2. Мастурбація
11.2.1. Ставлення до мастурбації
11.2.2. Частота мастурбації
11.2.3. Способи мастурбації
11.2.4. Функції мастурбації
Вставка 11-A. Культурні особливості: чи у всіх груп людей однакова сексуальна поведінка?
11.3. Сексуальні фантазії
11.4. Статевий акт
11.4.1. Частота і тривалість
11.4.2. Пози й місця проведення статевого акту
Вставка 11-B. Культурні особливості: статевий акт
11.5. Орально-генітальний секс
11.6. Анальний секс
11.7. Бажані моделі сексуальної поведінки
11.8. Сексуально здорова людина
11.9. Закони, що забороняють секс за згодою
Вставка 11-C. Культурні особливості: незаконний секс у різних країнах світу
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
12. Кохання і стосунки
12.1. Коротка історія кохання
12.2. Трикутна теорія кохання Роберта Стернберга
12.3. Теорія Джона Лі «Кольори кохання»
12.3.1. Первинні кольори
12.3.2. Вторинні кольори
12.3.3. Пошук спільного поєднання
Вставка 12-A. Знайдіть свій стиль кохання: шкала ставлення до кохання
12.3.4. Яка теорія правильна?
12.4. Пристрасне кохання — що означає бути закоханим
12.4.1. Що називають закоханістю?
Вставка 12-B. Культурні особливості: кохання й шлюб
12.4.2. Як зрозуміти, що я справді кохаю?
12.5. Пристрасне кохання — що означає кохати
12.6. Біохімія кохання
12.7. Що спочатку приваблює нас в іншій людині?
12.7.1. Характеристики бажаного партнера
12.7.2. Сексуальна досвідченість
12.7.3. Фізична привабливість
12.7.4. Подібність і сприйнятливість
12.8. Як розвиваються стосунки та що їх підживлює?
12.9. Передумови для кохання: стати кращим партнером
12.9.1. Прийняти себе
12.9.2. Прийняти свого партнера
12.9.3. Позитивне спілкування
12.9.4. Не боятися змін
12.9.5. Не віддалятися
12.9.6. Довіряти один одному
12.10. Припинення стосунків
12.10.1. Як пережити розрив стосунків
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
13. Сексуальні проблеми та їх лікування
13.1. Сексуальні проблеми є поширеними
13.2. Індивідуальні відмінності та міжособистісні труднощі
13.2.1. Різні очікування щодо статевих стосунків
13.2.2. Різні припущення щодо чоловічої та жіночої сексуальності
13.2.3. Відмінності в бажаній частоті сексу
13.2.4. Відмінності в бажаних моделях сексуальної поведінки
13.2.5. Міжособистісні конфлікти та напружені стосунки
13.3. Сексуальна терапія
13.3.1. Компоненти сексуальної терапії
13.3.2. Медичний анамнез
13.3.3. Сексуальний анамнез
13.3.4. Просвітницька інформація
13.3.5. Вправи на чуттєве фокусування
13.3.6. Вправи, орієнтовані на конкретну проблему
13.4. Класифікація сексуальних розладів
13.5. Чоловічі сексуальні розлади
13.5.1. Гіпоактивний розлад сексуального бажання
13.5.2. Еректильний розлад
13.5.3. Передчасна (рання) еякуляція
13.5.4. Затримка еякуляції
13.5.5. Сексуальні больові розлади
13.6. Жіночі сексуальні розлади
13.6.1. Розлад статевого інтересу/збудження у жінок
13.6.2. Розлад оргазму у жінок
13.6.3. Сексуальні больові розлади
13.7. Посткоїтальна дисфорія
13.8. Гіперсексуальність: залежність, компульсивність чи міф?
Вставка 13-A. Культурні особливості: сексуальна терапія
13.9. Важливість стосунків
13.10. Обговорення з партнером сексуальних відмінностей і проблем
13.10.1. Чому складно говорити про секс?
13.10.2. Як нам із партнером звикнути говорити про секс?
13.10.3. Що робити, якщо мені незручно говорити про секс термінами — які слова підбирати?
13.10.4. Коли (і де) спробувати поговорити з партнером?
13.10.5. Як «підійти» до партнера, щоб обговорити наші проблеми в статевих стосунках?
13.10.6. Що робити, якщо я вважаю, що винен мій партнер — чи є сенс висловити претензії?
13.10.7. Як розповісти про мої потреби та бажання?
13.10.8. Як дізнатися про бажання та потреби мого партнера?
13.10.9. Чи важливо слухати? Якщо так, як навчитися уважніше слухати?
13.10.10. Чи можливо спілкуватися невербально?
13.10.11. Як подолати гнів і владнати конфлікт: приклад
13.10.12. Що робити, якщо ми не можемо дійти згоди?
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
14. Парафілії та варіанти сексуальної поведінки
14.1. Що робить сексуальну поведінку «незвичною» чи «ненормальною»?
Вставка 14-A. Культурні особливості: сексуальна «нормальність» і «ненормальність» у різних країнах світу
14.2. Варіанти сексуальної поведінки, парафілії та парафілічні розлади: важливі відмінності
14.3. Поширеність парафілій і частота супутніх парафілій
14.4. Розлади залицяння
14.4.1. Вуаєризм
14.4.2. Ексгібіціонізм
14.4.3. Телефонна скатологія
14.4.4. Фроттеризм
14.5. Педофілія
14.6. Фетишизм, трансвестизм і пов’язані з ними парафілії
14.6.1. Фетишизм
14.6.2. Трансвестизм
14.6.3. Пов’язані фетишеподібні парафілії
14.7. Садомазохізм
14.7.1. Відмінності між легкими садомазохістськими сексуальними іграми та садизмом або мазохізмом
14.7.2. Субкультура БДСМ
14.7.3. Інші парафілії
14.8. Які причини парафілій?
14.9. Чому парафілії/парафілічні розлади більш поширені серед чоловіків?
14.10. Терапія парафілічних розладів
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
15. Сексуальне переслідування: зґвалтування, примушування, домагання та сексуальне насильство над дітьми
15.1. Сексуальне насильство
15.2. Зґвалтування
15.2.1. Поширеність зґвалтувань
15.2.2. Інші статистичні показники
15.3. Види зґвалтувань
15.3.1. Зґвалтування незнайомцем, знайомим і на побаченні
15.3.2. Примушування до сексу
15.3.3. Важливість спілкування
15.3.4. Зґвалтування у шлюбі (інтимним партнером)
15.3.5. Групове зґвалтування (кількома злочинцями)
15.3.6. Зґвалтування неповнолітньої
15.4. Одностатеве зґвалтування та примушування
15.4.1. Напад особи тієї самої статі із сексуальною метою
15.4.2. Чи може жінка зґвалтувати чоловіка (вчинити до нього сексуальне насильство)?
Вставка 15-A. Культурні особливості: сексуальне насильство в різних країнах світу
15.5. Чинники, що асоціюються зі зґвалтуванням
15.5.1. Особистісні чинники
15.5.2. Міжособистісні чинники
15.5.3. Чинники оточення (соціальні та культурні)
15.5.4. Комплекс чинників
15.6. Міфи про зґвалтування
15.6.1. Міф 1: жінки, яких зґвалтували, зазвичай провокували напад своїм одягом і поведінкою
15.6.2. Міфи 2 і 3: жінки підсвідомо хочуть, щоб їх зґвалтували; жінку неможливо зґвалтувати, якщо вона справді цього не хоче
15.6.3. Міф 4: жінки часто роблять неправдиві обвинувачення у зґвалтуванні
15.7. Реакції на зґвалтування
15.7.1. У потерпілої
15.7.2. У близьких потерпілої
15.7.3. Що відбувається, коли повідомляють про зґвалтування?
Вставка 15-Б. Сексуальність і здоров’я: сексуальне переслідування, вагітність та ІПСШ
15.8. Запобігання зґвалтуванням
15.9. Сексуальне домагання
15.9.1. Визначення сексуального домагання
15.9.2. Сексуальне домагання на роботі
15.9.3. Сексуальне домагання у школі
15.9.4. Що робити у разі сексуального домагання?
15.10. Сталкінг
15.11. Сексуальне насильство над дітьми
15.11.1. Визначення сексуального насильства над дітьми
15.11.2. Хто пристає до дітей?
15.11.3. Жінки, які вчиняють сексуальне насильство над дітьми
15.11.4. Дитяча порнографія
15.11.5. Наслідки сексуального насильства над дітьми
15.11.6. Витіснені, відновлені чи хибні спогади?
15.12. Кровозмішення
Вставка 15-В. Культурні особливості: шлюб між кровними родичами — універсальне табу?
15.12.1. Кровозмішення між рідними братом і сестрою
15.12.2. Кровозмішення когось із батьків з дитиною
15.13. Як запобігти сексуальному насильству над дітьми та що робити, якщо це відбулося?
15.14. Варіанти судового переслідування та лікування сексуальних злочинців
15.14.1. Судове переслідування при зґвалтуванні
15.14.2. Судове переслідування при сексуальному насильстві над дітьми
15.14.3. Засудження сексуальних злочинців
15.14.4. Лікування сексуальних злочинців
15.14.5. Допомога потерпілим
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
16. Комерційний секс: соціальні та правові аспекти
16.1. Сексуально відверті матеріали в засобах масової інформації
16.1.1. Історичний нарис
16.1.2. Сексуально відверті матеріали в засобах масової інформації в сучасних суспільствах
16.1.3. Сексуально відверті матеріали в засобах масової інформації та роль інтернету
16.2. Порнографія та еротика: у чому різниця?
Вставка 16-A. Власна думка: скульптура вульви: еротика чи порнографія, витвір мистецтва чи непристойність?
16.3. Споживання порнографії: тенденції, ставлення та мотиви
16.4. Вплив порнографії
16.4.1. Порнографія та сексуальне збудження
16.4.2. Порнографія та ризикована сексуальна поведінка
16.4.3. Порнографія та психологічне благополуччя
16.4.4. Порнографія та благополуччя в стосунках
16.5. Порнографія та сексуальне насильство
16.5.1. Порнографія та схвальне ставлення до зґвалтування
16.5.2. Порнографія та повідомлене респондентами сексуальне насильство
16.5.3. Порнографія та реальна фізична агресія
16.6. Продовження полеміки щодо порнографії
16.7. Проституція
16.7.1. Коротка історія проституції
16.8. Визначення проституції
16.9. Види проституції
16.9.1. Вулична проституція
16.9.2. Проституція в спеціальних закладах
16.9.3. Проституція за викликом
16.9.4. Чоловіча проституція
16.10. Чинники, що сприяють проституції, та пов’язані з нею наслідки
16.11. Хто платить за секс і чому?
16.12. Продовження полеміки щодо проституції
16.12.1. Правовий статус
16.12.2. Проституція як «робота»
16.12.3. Інші соціальні аспекти
16.12.4. Чи допомагає легалізація?
16.13. Торгівля людьми з метою сексуальної експлуатації
Резюме
Рекомендована література та ресурси
Допоміжні матеріали
Відповіді
Список літератури
Покажчик

Автори книги Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Памела Реґан — професор психології, Університет штату Каліфорнія (California State University), м. Лос-Анджелес (США). Отримала вчений ступінь доктора філософії з психології з допоміжною програмою зі статистики в Міннесотському університеті (University of Minnesota) та ступінь бакалавра з англійської мови в коледжі Вільямса (Williams College). Її дослідницькі інтереси — міжособистісні стосунки з акцентом на пристрасному коханні, статевому потягу та побажаннях партнера. Опублікувала понад 100 журнальних статей, розділів у книгах та рецензій (і провела понад 75 професійних презентацій) про динаміку сексу, кохання та утворення пар у людей, а також є авторкою книг «Близькі стосунки» (Close Relationships, Routledge, 2011) та «Шлюбна гра: кохання, секс і шлюб для початківців» (The Mating Game: A Primer on Love, Sex, and Marriage, Sage, 2017), а також співавторкою (з Еллен Бершейд (Ellen Berscheid)) книг «Психологія міжособистісних стосунків» (The Psychology of Interpersonal Relationships, Pearson, 2005) і «Хтивість: що ми знаємо про людське сексуальне бажання» (Lust: What We Know About Human Sexual Desire, Sage, 1999). У 2007 нагороджена в універ ситеті відзнакою «Видатний професор» за відмінний рівень викладання та професійні досягнення.
Брюс Кінґ — отримав ступінь бакалавра мистецтв із психології у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі (UCLA) та вчений ступінь доктора філософії з біопсихології в Чиказькому університеті (University of Chicago). Викладав сексуальність протягом 40,5 років 65 000 студентам — у Новоорлеанському університеті (University of New Orleans) з 1981 по 2007 рік і в Клемсонському університеті (Clemson University) з 2007 по 2021 рік. У 2021 р. вийшов на пенсію. Професор Кінґ був старшим автором книги книги «Сексуальність сучасної людини» (Human Sexuality Today) перших 9 видань (1990–2021). Він опублікував багато робіт про викладання сексуальності (наприклад, Is there a gender difference in U.S. college students’ desire for school-based sexuality education? Sex Education, vol. 20, pp. 350–359) та методологію опитувань у наукових дослідженнях сексуальної поведінки (наприклад, The influence of social desirability on sexual behavior surveys: A review, Archives of Sexual Behavior, vol. 51, pp. 1495–1501). Він також є автором численних статей у рецензованих журналах про біологічні основи харчової поведінки та ожиріння. Професор Кінґ є членом Асоціації психологічних наук (Association for Psychological Science), Американської психологічної асоціації (American Psychological Association) та Міжнародного товариства поведінкової нейронауки (International Behavioral Neuroscience Society).

Характеристики книги Сексуальність сучасної людини: 10-е видання / Памела Реґан, Брюс Кінґ

Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Ліцензія: переклад Human Sexuality Today, 10th Edition (2025) публікується відповідно до договору з компанією Pearson Education
Форма: друкована книга (видання)
Вид: підручник
Мова: українська
Рік: 2026
Кількість сторінок: ≈700 (кольорові, великоформатні)
Обкладинка: тверда
Формат: 60х90/8 (23х30 см)
Дата випуску: 23.12.25
ISBN: 978-617-8347-12-3 (9786178347123)
Григорій
2025-05-11 22:49:57
Вітаю! Підкажіть, чого така висока вартість?
Відповісти
Менеджер
2025-05-12 09:07:05
Доброго дня! Дякуємо за ваш інтерес. Вартість є цілком обґрунтованою, з огляду на значний обсяг книги, повнокольоровість, обсяг підготовчої роботи, оплату прав та супутні витрати.
Відповісти

1

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити

На цій сторінці можна ознайомитися і купити книгу Памели Реґан, Брюса Кінґа Сексуальність сучасної людини українською мовою, а також безкоштовно прочитати онлайн фрагмент книги і скачати інформацію про неї.

Книга перебуває у виробництві і тому наведена інформація про неї може містити неточності й незначно відрізнятися від остаточного видання. У разі виявлення таких неточностей просимо поставитися з розумінням.

ВСВ «Медицина»