Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

73165
Продана, не перевидається
 
 
Автори: Дмитренко Л.А. та ін.
Гриф: затверджено МОЗ України
Аудиторія: для студентів вищих медичних закладів освіти I—IІІ рівнів акредитації
Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 144
ISBN: 978-617-505-368-3
Всеукраїнське спеціалізоване
видавництво «Медицина»

Опис книги Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

Навчальний посібник створений на основі освітньо-квалі­фікаційної характеристики та освітньо-професійної програми Державного галузевого стандарту вищої освіти України.
У посібнику стисло викладено теоретичний матеріал з менеджменту та маркетингу, зокрема: поняття менеджменту та управління, поняття про підприємницьку діяльність фармацевтичних організацій, висвітлено трудові відносини, базові засади маркетингу, цінову і збутову політику підприємств. До кожного розділу додаються контрольні і тестові питання та завдання, виконання яких сприятиме визначенню напрямів ефективної практичної реалізації теоретичних засад з дисципліни у фармацевтичній галузі майбутніми фахівцями.
Для студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів І—ІІІ рівнів акредитації.

Зміст книги Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

Передмова | Тема 1. Менеджмент у фармації. Менеджмент та управління | Тема 2. Фармацевтичні організації як об’єкти управління | Тема 3. Менеджмент і підприємництво | Тема 4. Функції та методи фармацевтичного менеджменту. Управлінські рішення, процес їх прийняття | Тема 5. Сполучні процеси у фармацевтичному менеджменті | Тема 6. Управління трудовими ресурсами і персоналом організації | Тема 7. Основні положення фармацевтичного маркетингу. Характеристика фармацевтичного ринку | Тема 8. Маркетингова товарна політика | Тема 9. Цінова політика фармацевтичних підприємств | Тема 10. Збутова політика фармацевтичних фірм | Тема 11. Просування лікарських засобів на ринку | Список літератури

Автори книги Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

Дмитренко Л.А. та ін.

Характеристики книги Менеджмент і маркетинг у фармації: навчальний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.А. Дмитренко, Н.П. Завадська, Н.М. Косяченко. — 2-е вид., випр.

Видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина»
Мова: українська
Рік: 2015
Кількість сторінок: 144
Обкладинка: тверда
Формат: 60х90/16
Вага: 181 г
ISBN: 978-617-505-368-3

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити