Телефоны

044-235-16-29, 050-336-86-07

с 8:00 до 16:30 (Сб, Вс выходные)

Новое предложение: «Гігієна з основами екології: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.В. Довженко, І.К. Лінькова»

Новое предложение: «Гігієна з основами екології: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.В. Довженко, І.К. Лінькова»

18.10.2017
Предлагаем ознакомиться с новым изданием для студентов высших медицинских (фармацевтических) учебных заведений: «Гігієна з основами екології: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Л.В. Довженко, І.К. Лінькова»
 
Навчально-методичний посібник з гігієни з основами екології складено відповідно до чин¬ної навчальної програми з гігієни з основами екології для студентів вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України.
Видання призначено для роботи студентів під час практичних занять і для самостійної роботи з дисципліни.
Посібник складається з двох змістових модулів:
— Змістовий модуль 1. Загальна гігієна;
— Змістовий модуль 2. Гігієна праці в аптечних установах.
На кожне практичне заняття визначено тему, мету, план заняття, відповідне обладнання, описано хід заняття, зазначено, якими практичними навичками повинні оволодіти студенти.
Студенти повинні самостійно опрацювати матеріал наступної теми заняття за посібником. У цьому виданні вказано домашнє завдання, запитання для самопідготовки, перелік літератури. Також розроблено ситуаційні задачі, тестові завдання для самоконтролю, які дають можливість перевірити рівень засвоєності знань.
Особливої уваги потребує вивчення таких питань, як гігієна праці в аптечних установах, особиста гігієна фармацевта, профілактика негативного впливу виробничих шкідливих чинників на здоров’я працівників аптек, методи і форми санітарно-освітньої роботи.
Під час вивчення матеріалу необхідно розглядати питання медичної етики та деонтології, ознайомлюватися з досягненнями гігієни та екології на сучасному етапі.
Набуті знання та вміння з гігієни з основами екології дадуть студентам можливість вирішувати конкретні практичні завдання і підготуватися до оволодіння фармацевтичними дисциплінами.