Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Нова пропозиція: «Техніка лабораторних робіт: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.П. Гирина, І.С. Ковальчук, А.В. Шляніна, І.В. Туманова»

Нова пропозиція: «Техніка лабораторних робіт: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.П. Гирина, І.С. Ковальчук, А.В. Шляніна, І.В. Туманова»

18.10.2017
Пропонуємо ознайомитися з новим виданням для студентів вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів: «Техніка лабораторних робіт: навчально-методичний посібник (ВНЗ І—ІІІ р. а.) / Н.П. Гирина, І.С. Ковальчук, А.В. Шляніна, І.В. Туманова»
 
Навчально-методичний посібник з техніки лабораторних робіт призначений для підготовки та проведення лабораторних занять. Він складений відповідно до чинної навчальної програми з техніки лабораторних робіт для студентів вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів за спеціальністю 226 «Фармація», затвердженої МОЗ України; є логічним доповненням навчального посібника «Техніка лабораторних робіт» (Н.П. Гирина, І.С. Ковальчук, А.В. Шляніна, 2016).
У посібнику міститься інформація з техніки безпеки під час роботи в лабораторії та надання першої долікарської допомоги. Значну увагу приділено професійному спрямуванню студентів. Видання складено з використанням сучасної номенклатури хімічних речовин, термінології, міжнародної системи одиниць вимірювання. Кожна лабораторна робота містить інструкції до виконання лабораторних досліджень, де подано схеми, рисунки основних видів посуду, нагрівальних, медичних вимірювальних, ваговимірювальних приладів та теоретичні відомості щодо будови, правил роботи з ними. У посібнику міститься перелік питань до диференційованого заліку, рекомендованої літератури та додатки (періодична система Д.І. Менделєєва).
Виконання лабораторного практикуму сприятиме поглибленому вивченню та засвоєнню теоретичного матеріалу, формуванню практичних навичок самостійної роботи. Кінцевою метою вивчення курсу техніки лабораторних робіт є оволодіння студентами такою загальнопрофесійною компетенцією, як здатність організовувати роботу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності й охорони праці.
Вивчення дисципліни, оцінювання навчальної практики проводиться з урахуванням правильності техніки виконання роботи, точності отри¬маних результатів, якості їх оформлення та здійснюється за модульно-рейтинговою системою.