Телефоны

044-235-16-29, 050-336-86-07

с 8:00 до 16:30 (Сб, Вс выходные)

Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

59945
Нет в наличии
 
 
Авторы: под ред. В.П. Громовика
Гриф: утверждено МОН Украины
Аудитория: для студентов фармацевтических вузов и факультетов, провизоров-интернов, провизоров-предпринимателей и провизоров-управленцев, а также магистрантов, аспирантов и преподавателей высших учебных фармацевтических заведений
Издательство: «Медицина»
Язык: украинский
Год: 2008
Количество страниц: 752
ISBN: 978-966-10-0004-8
Всеукраинское специализированное
издательство «Медицина»

Описание книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни “Менеджмент і маркетинг у фармації” для студентів напрямку підготовки 7.110201 “Фармація” і 7.110206 “Клінічна фармація”. Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — “Менеджмент у фармації”, “Маркетинг у фармації”, “Міжнародний маркетинг у фармації” і “Методичне забезпечення виробничої практики з “Менеджменту та маркетингу у фармації”.
Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи.
Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій.
Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.

Содержание книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Передмова
МОДУЛЬ “МЕНЕДЖМЕНТ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 1 “Менеджмент і фармацевтична організація”
Змістовий модуль № 2 “Етапи процесу управління фармацевтичною організацією”
Змістовий модуль № 3 “Кадровий фармацевтичний менеджмент”
МОДУЛЬ “МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 4 “Управління фармацевтичним маркетингом”
Змістовий модуль № 5 “Комплексне дослідження фармацевтичного ринку”
Змістовий модуль № 6 “Комплекс фармацевтичного маркетингу”
МОДУЛЬ “МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”
МОДУЛЬ “МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З “МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ”
Відповіді на тестові завдання для самостійної підготовки
Глосарій
Література

Авторы книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

за ред. В.П. Громовика

Характеристики книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Издательство: «Медицина»
Форма: печатная книга (издание)
Вид: учебник
Язык: украинский
Год: 2008
Количество страниц: 752
Обложка: твердая
Формат: 70х100/16
Вес: 1.157 г
ISBN: 978-966-10-0004-8

Добавить отзыв

Введите символы: *
captcha
Обновить

Нужно купить книгу Менеджмент и маркетинг в фармации: учебник (ВУЗ IV ур. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, А.Р. Левицкая и др.; под ред. Б.П. Громовика (на украинском языке)? Вы обратились по адресу. Ведь medpublish.com.ua — это официальный сайт и интернет магазин Всеукраинского специализированного издательства (ВСИ) «Медицина», где можна просмотреть детальную информацию (фото, отзывы, содержание, описание, авторы, характеристики, цена) о выпущенной издательством литературе, бесплатно скачать (загрузить) и читать онлайн фрагменты книг, а также недорого и быстро их приобрести.
Чтобы заказать книги через сайт ВСИ «Медицина», не нужно прилагать больших усилий. Это можно сделать просто и дешево. Закажите доставку в любой город по Украине: Киев, Кременчуг, Сумы, Днепропетровск, Ровно, Кировоград, Черновцы, Тернополь, Винница, Черкассы, Житомир, Николаев, Ужгород, Харьков, Луганск, Полтава, Хмельницкий, Ивано-Франковск, Чернигов, Запорожье, Луцк, Херсон и другие города. Если у Вас возникли вопросы, наши менеджеры помогут: тел. (044) 537-63-62, 581-15-67.