Телефони

044-235-16-29, 050-336-86-07

з 8:00 до 16:30 (Сб, Нд вихідні)

Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

59945
Немає в наявності
 
 
Автори: за ред. В.П. Громовика
Гриф: затверджено МОН України
Аудиторія: для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів
Видавництво: «Медицина»
Мова: українська
Рік: 2008
Кількість сторінок: 752
ISBN: 978-966-10-0004-8
Всеукраїнське спеціалізоване
видавництво «Медицина»

Опис книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни “Менеджмент і маркетинг у фармації” для студентів напрямку підготовки 7.110201 “Фармація” і 7.110206 “Клінічна фармація”. Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — “Менеджмент у фармації”, “Маркетинг у фармації”, “Міжнародний маркетинг у фармації” і “Методичне забезпечення виробничої практики з “Менеджменту та маркетингу у фармації”.
Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи.
Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій.
Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.

Зміст книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Передмова
МОДУЛЬ “МЕНЕДЖМЕНТ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 1 “Менеджмент і фармацевтична організація”
Змістовий модуль № 2 “Етапи процесу управління фармацевтичною організацією”
Змістовий модуль № 3 “Кадровий фармацевтичний менеджмент”
МОДУЛЬ “МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 4 “Управління фармацевтичним маркетингом”
Змістовий модуль № 5 “Комплексне дослідження фармацевтичного ринку”
Змістовий модуль № 6 “Комплекс фармацевтичного маркетингу”
МОДУЛЬ “МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”
МОДУЛЬ “МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З “МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ”
Відповіді на тестові завдання для самостійної підготовки
Глосарій
Література

 

Автори книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

за ред. В.П. Громовика

Характеристики книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика

Видавництво: «Медицина»
Форма: друкована книга (видання)
Вид: підручник
Мова: українська
Рік: 2008
Кількість сторінок: 752
Обкладинка: тверда
Формат: 70х100/16
Вага: 1.157 кг
ISBN: 978-966-10-0004-8

Додати відгук

Введіть символи: *
captcha
Оновити

Потрібно купити книгу Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика (українською мовою)? Ви звернулися за адресою. Адже www.medpublish.com.ua — це офіційний веб-сайт й інтернет магазин Всеукраїнського спеціалізованого видавництва (ВСВ) «Медицина», де Ви можете переглянути докладну інформацію (фото, опис, зміст, відгуки, характеристики, автори, ціна) про випущену видавництвом літературу, безкоштовно читати онлайн і скачати (завантажити) фрагменти книг, а також швидко і недорого їх придбати.
Щоб замовити книги через сайт ВСВ «Медицина», не потрібно докладати великих зусиль. Це можна зробити дешево і просто. Замовте доставку в будь-яке місто по Україні: Київ, Рівне, Ужгород, Львів, Вінниця, Черкаси, Запоріжжя, Кіровоград, Житомир, Хмельницький, Луцьк, Кременчук, Чернігів, Миколаїв, Тернопіль, Чернівці, Луганськ, Полтава, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Харків, Суми, Херсон та в інші міста. Якщо у Вас виникли запитання, телефонуйте: (044) 537-63-62, 581-15-67.