Опис книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика
Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни “Менеджмент і маркетинг у фармації” для студентів напрямку підготовки 7.110201 “Фармація” і 7.110206 “Клінічна фармація”. Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — “Менеджмент у фармації”, “Маркетинг у фармації”, “Міжнародний маркетинг у фармації” і “Методичне забезпечення виробничої практики з “Менеджменту та маркетингу у фармації”.
Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи.
Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій.
Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Зміст книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика
Передмова
МОДУЛЬ “МЕНЕДЖМЕНТ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 1 “Менеджмент і фармацевтична організація”
Змістовий модуль № 2 “Етапи процесу управління фармацевтичною організацією”
Змістовий модуль № 3 “Кадровий фармацевтичний менеджмент”
МОДУЛЬ “МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”:
Змістовий модуль № 4 “Управління фармацевтичним маркетингом”
Змістовий модуль № 5 “Комплексне дослідження фармацевтичного ринку”
Змістовий модуль № 6 “Комплекс фармацевтичного маркетингу”
МОДУЛЬ “МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ У ФАРМАЦІЇ”
МОДУЛЬ “МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З “МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ”
Відповіді на тестові завдання для самостійної підготовки
Глосарій
Література
Характеристики книги Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник (ВНЗ IV р. а.) / Б.П. Громовик, Г.Д. Гасюк, О.Р. Левицька та ін.; за ред. Б.П. Громовика
Видавництво: «Медицина»
Форма: друкована книга (видання)
Вид: підручник
Мова: українська
Рік: 2008
Кількість сторінок: 752
Обкладинка: тверда
Формат: 70х100/16
Вага: 1.157 кг
ISBN: 978-966-10-0004-8